Acasă > Economie > Brandul Volkswagen, afectat mediatic și în România

Brandul Volkswagen, afectat mediatic și în România

Brandul Volkswagen a avut de suferit mediatic şi în România, cuvântul „scandal” fiind cel mai folosit în asociere cu grupul auto german, mediatizarea negativă amplificându-se şi prin implicarea autorităţilor române, care au luat măsuri în acest caz, relevă o analiză a Mediafax Monitorizare. Mediafax Monitorizare a analizat timp de două săptămâni, în perioada 22 septembrie – 5 octombrie 2015, articolele din presa centrală tipărită şi din 1400 de site-uri referitoare la cazul Volkswagen, rezultând 180 de articole în presa scrisa centrală şi peste 9000 de articole în online. De la începutul mediatizării acestui caz, primul vârf s-a înregistrat în data de 24 septembrie, a doua zi dupa demisia directorului general al grupului Volkswagen Martin Winterkorn. Acesta a demisionat în 23 septembrie primele referiri fiind în seara acelei zile în online şi continuând masiv a doua zi atât în online, cât şi în print, când s-au mediatizat şi informaţii referitoare la schimbările de la conducerea grupului.

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.