YouTube pregăteşte un nou serviciu de muzică online și organizează Music Awards 2013

YouTube va lansa până la finalul acestui an un nou serviciu de muzică online, disponibil atât pe bază de abonament plătit dar şi în variantă gratuită, susţinută prin reclame. Cei care optează pentru varianta premium vor avea acces nelimitat o selecţie vastă de muzică, după modelul opţiunii Google Play Music All Acces şi Radio.

Serviciul de muzică descris ca fiind similar popularului Spotify, dar cu avantajul accesului la conţinut video, nu va costa mai mult de 10 dolari pe lună în pachet premium. Cei care aleg această variantă vor putea răsfoi conţinutul disponibil fără a fi deranjaţi de reclame şi chiar descărca melodiile preferate pentru ascultare offline.

În varianta gratiuită, accesibilă de pe toate platformele, inclusiv cea mobilă, YouTube pune accentul pe promovarea prin reclame, livrate unui număr cât mai mare de utilizatori. În viitor, cei care optează pentru o subscripţie plătită vor putea asocia abonamentul cu alte servicii şi produse Google.

Pentru moment, YouTube nu a confirmat nimic oficial despre noul serviciu de muzică, cu atât mai puţin data de lansare. Probabil, evenimentul va fi sincronizat cu dezvăluirea următoarei versiuni a aplicaţiei YouTube pentru dispozitive mobile, aşteptată să introducă o interfaţă remodelată şi mai multe funcţii noi.

Și dacă tot vorbim despre muzică, anul acesta, pentru prima oară, va avea loc YouTube Music Awards. Evenimentul se va desfășura pe 3 noiembrie și va fi găzduit de actorul Jason Schwartzman.

YouTube Music Awards este un eveniment care vizează exclusiv clipuri ce au fost postate pe YouTube în ultimul an. Orice internaut cu o conexiune la internet poate vota clipul preferat din șase categorii. Nu contează la nici un nivel numarul de vizionări actuale al respectivelor filmulețe. Categoriile sunt Artist of The Year, Video of the Year, Response of the Year, Innovation of the Year, YouTube Breakthrough și YouTube Phenomenon. Pentru fiecare clip nominalizat, cei de la YouTube au creat un nou clip între 30 si 40 de secunde care integrează tag-ul YTMA, astfel le puteți găsi ușor și la căutare.

La fiecare secțiune va câstiga segmentul care are cele mai multe partajări pe rețele de socializare. Ca urmare, un vot este considerat un share pe Facebook, Twitter, Google+ sau un retweet/reshare pe oricare dintre rețelele de socializare pe care puteți posta direct de pe YouTube. Pentru a afla rapid nominalizații, accesați www.youtube.com/musicawards , acolo veți putea vedea liste împărțite pe fiecare categorie în parte.

Autor: Bogdan Chirea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *