4 tehnici de promovare a business-ului pe care să le încerci cât mai curând

Dacă afacerea ta este încă la început de drum, probabil ai realizat că promovarea ei nu este un proces atât de simplu precum pare. Totuși, internetul îți va permite să ajungi la mai mulți clienți, uneori chiar fara costuri mari. Iată 4 tehnici de promovare online pe care să le încerci!

1.Promovează-te pe Facebook

Această platformă a scăzut în popularitate, comparativ cu Instagramul, sa spunem, dar încă reprezintă o metodă viabilă de promovare. Creează o pagină de Facebook și asigură-te că vizitatorii percep profilul tău drept unul profesionist! Adaugă o poză de profil cu logo-ul brand-ului, o poză de copertă care să exprime USP-ul afacerii tale și completează toate secțiunile aferente detaliilor, menționând informațiile importante. Postează regulat pe pagină și încearcă să faci asta având un scop în minte! Spre exemplu, dacă vrei să vinzi mai mult, pune mesaje despre produse și promoții, reduceri sau alte tipuri de oferte.  Dacă vrei doar vizibilitate, aruncă o privire peste paginile competitorilor și vezi ce tip de conținut este popular, apoi oferă și tu ceva similar.

Vrei să ai impact încă din prima zi? Investește bani în campanii de Facebook Ads. Reclamele îți pot crește numărul persoanelor care apreciază pagina și  îți pot aduce mai multe interacțiuni în postări! Însă, cea mai eficientă reclamă este cea care direcționează utilizatorii pe site-ul tău și îi pune să efectueze o anumită acțiune, cum ar fi introducerea adresei de email sau chiar achiziția unui produs ori serviciu din oferta ta.

2.Promovează-te pe Instagram

Această platformă este ideală dacă te adresezi publicului de sex feminin. Totuși, poți targeta și bărbații tineri, deoarece audiența de pe Instagram este alcătuită în special din persoane între 16 și 24 ani. Iar pentru a te putea promova, este important să înțelegi hashtag-urile. Ele sunt, în fond, cuvinte cheie pe care le poți adăuga descrierii sau într-un comentariu a unei imagini publicate. Iar descoperirea postărilor tale se va face cu ajutorul acestora!

Instagram oferă de asemenea posibilitatea de promovare plătită. Acesta poate fi un avantaj imens deoarece oamenii nu sunt atât de asaltați pe această platformă cu mesaje promoționale și acordă mai multă atenție unor astfel de postări. Ai grijă ca formatul imaginilor să fie pătrat și încearcă să te inspiri din alte reclame, pentru a crea ceva specific în acest mediu vizual.

3.Creează o strategie de video marketing

Conform statisticilor, 80% din utilizatorii de internet preferă mai degrabă să urmărească un videoclip, decât să citească un articol. De aceea, indiferent ce ai vinde, promovează-ți afacerea prin video marketing. Începe prin a crea videoclipuri pentru branding. Acestea au rolul de a prezenta produsele, serviciile, misiunea și viziunea companiei. Include niște studii de caz și testimoniale, pentru dovadă socială! Astfel, oamenii vor știi că ești capabil să le rezolvi problemele și sunt șanse mai mari să apeleze la tine.

Poți crea videoclipuri și pentru a te poziționa ca o autoritate în nișa ta! Interviurile cu experți și tutorialele te vor ajuta să faci acest lucru mai ușor! Iar animațiile le poți folosi pentru a explica concepte dificile și cum funcționează ceea ce vinzi! Iar dacă înloc de vânzări, vrei adrese de email sau distribuiri, încurajează vizualizatorii să acționeze în acest sens folosind un apel la acțiune! Vrei să faci totul într-un mod profesionist? Apelează la servicii integrate de video marketing, precum cele de la luxury-photo-video.com!

4.Optimizează-ți afacerea pentru motoarele de căutare

Dacă nu dispui de suficienți bani pentru publicitatea plătită sau aceasta nu se află printre obiectivele tale principale, te poți promova și în mod organic. Pentru a face acest lucru, creează o listă de cuvinte cheie și apoi încearcă să le implementezi în titluri, subtitluri și prin articolele publicate. Imaginile deasemenea trebuie să fie postate la o dimensiune cât mai mică deoarece în caz contrar, site-ul tău se va încărca greu și asta te va face să pierzi clienți! Schimbă-le denumirile, astfel încât motorul de căutare să poată citi mai ușor conținutul și să le afișeze mai sus în rezultate.

Creează o hartă a site-ului și folosește un certificat SSL pentru protecția datelor și oferirea certitudinii clienților că sunt într-un mediu sigur. Nu în ultimul rând, încearcă să strângi cât mai multe backlink-uri. Acestea sunt link-uri oferite de alte site-uri relevante, care fac trimitere spre site-ul tău. Motorul de căutare le consideră importante și în funcție de acestea, îți va ridica sau scădea poziția în rezultate.

Cum să te promovezi eficient

Deși e destul de greu să-ți faci un renume pe piață, tehnicile de promovare online au costurile reduse și pot fi implementate într-un timp scurt. Încearcă să creezi reclame pe Facebook și Instagram, postează videoclipuri și optimizează-ți site-ul pentru motoarele de căutare. Indiferent de domeniul de activitate, aplicând aceste sfaturi vei reuși să-ți crești brandul și să atragi mai mulți clienți.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *