joi, septembrie 19, 2019
Acasă > Sport > Alibaba, noul sponsor al Campionatului Mondial al cluburilor până în 2022

Alibaba, noul sponsor al Campionatului Mondial al cluburilor până în 2022

 Gigantul chinez al comerțului electronic Alibaba va fi sponsorul Campionatului Mondial al cluburilor de fotbal până în 2022, prin intermediul mărcii sale automobilistice Alibaba E-Auto, a anunțat Federația internațională de fotbal (FIFA).

“China este o piață uriașă, care nu poate fi neglijată și spre care FIFA se îndreaptă în mod special, pentru a ajuta la dezvoltarea fotbalului”, a declarat directorul de marketing al FIFA, Thierry Weil.

Oficialul a recunoscut, totodată, dificultățile întâmpinate în vederea încheier i acordului, în condițiile în care potențialii sponsori evită în această perioadă o asociere cu FIFA, din cauza scandalului de corupție cu care se confruntă forul fotbalistic mondial.

“Ar fi greșit din partea mea să spun că nu am avut dificultăți. Vă puteți imagina, ținând cont de perioada și circumstanțele actuale, ce se întâmplă la FIFA. Nu este ușor să vinzi. Suntem în discuții cu diferite companii, dar suntem de asemenea realiști să spunem că situația nu se va schimba înainte ca reformele să fie aprobate de Congres și înainte ca noul președinte să fie ales, pe 26 februarie”, a adăugat Thierry Weil.

Brandul Alibaba E-Auto va avea o prezență puternică pe ambele stadioane din Japonia care vor găzdui ediția din acest an a Campionatului Mondial al cluburilor, competiție programată în perioada 10-20 decembrie.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *