ANRE a înfiinţat un „Call-center” privind procesul de schimbare a furnizorului de energie electrică

  •  
  •  
  •  
  •  

Având în vedere liberalizarea pieţei de energie electrică începând cu data de 1 ianuarie 2021, Autoritatea Naţională de Reglementare în domeniul Energiei (ANRE) vine în sprijinul clienţilor casnici din piaţa de energie prin înfiinţarea unui „Call-center dedicat procesului de schimbare a furnizorului de energie electrică şi gaze naturale.

Experţi din cadrul ANRE vor acorda consiliere tuturor consumatorilor care întâmpină dificultăţi în procesul de încheiere a unui nou contract în piaţa concurenţială.

Numărul de telefon este 0374554265 şi poate fi apelat începând cu data de 07.01.2021, de luni până duminică, între orele 8.00-18.00.

Piaţa de energie electrică a fost complet liberalizată la 1 ianuarie 2021.

Consumatorii care erau până acum în regim reglementat vor plăti preţuri mai mari cu 13-26%, dacă păstrează actualul contract.

Autorităţile recomandă consumatorilor casnici să încheie contracte pe piaţa concurenţială, fie cu actualul furnizor, fie cu un altul, licenţiat de ANRE

Sursa ANRE

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *