CJC vrea publicitate pentru un proiect

  •  
  •  
  •  
  •  

Conducerea Consiliului Judeţean Constanţa (CJC) este în căutarea unui agent economic dispus să ofere servicii de publicitate şi informare pentru proiectul ,,Restaurarea, consolidarea, protecţia, conservarea şi punerea în valoare a sitului arheologic ,,Cetatea Capidava””. Aceste servicii constau în: organizarea unei conferinţe de presă la lansarea proiectului şi o alta la finalul acestuia; realizarea unui panou pentru afişare temporară, precum şi a unei placi permanente; realizarea unui clip publicitar; broşuri- 20.000 buc; afişe -2.000 buc ; DVD-uri de prezentare 30.000 – buc; mape presa – 50 buc şi autocolante – 200 buc. Contractul este estimat la 350.00 lei fără TVA, iar pe 29 noiembrie ofertele depuse vor fi deschise pentru a se decide câştigătorul. În anunţul postat pe SEAP, se precizează referitor la clip că se doreşte unul de minimum 30 de secunde care să fie difuzat în intervalul orar 19.00-23.00, iar postul TV să fie cel puţin regional, cu acoperire minimum a judeţului Constanţa. Referitor la filmul documentar se menţionează că se doreşte difuzarea lui ,,pe un post de televiziune cel puţin regional care să acopere minim teritoriul judeţului Constanţa, în intervalul 17.00-23.00”. durata acestui contract este de 21 de luni, prncipalele modalităţi de plată fiind: finanţare POR 2007-2013 – Fonduri structurale, bugetul de stat şi bugetul CJC.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *