CNADNR suspendă din funcţie un director pentru că a participat la o emisiune tv

  •  
  •  
  •  
  •  

CNADNR a suspendat contractul directorului adjunct de investiţii din cadrul Direcţiei Drumuri şi Poduri Craiova, Alin Goga, după ce acesta a afirmat la o emisiune tv că autostrada Sibiu-Orăştie trebuie închisă şi reconstruită, nepermiţând circulaţia în condiţii de siguranţă, şi a criticat compania.Compania de Drumuri arată, într-un comunicat, că fişa de post semnată de toţi salariaţii CNADNR interzice acestora să acorde interviuri şi să furnizeze documente sau informaţii în legătură cu activitatea CNADNR în lipa unui mandat acordat de directorul general.”Având în vedere că domnul Alin Goga a afirmat că a participat la o şedinţă CTE unde a constatat că «tratăm lucrurile cu superficialitate», că referitor la autostrada Orăştie – Sibiu «nu există rezolvare tehnică în»acest moment, că «s-a făcut o chetă de 250 de mii euro», că «noi suntem cei mai inteligenţi şi cei mai buni, pe unde am ales să construim? Exact pe unde este cel mai prost», că «angajaţii CNADNR vin de acasă cu casa de marcat, scot din priză casa CNADNR-ului şi pleacă acasă cu 8-9.000 ron pe tură», comisia de cercetare disciplinară a solicitat salariatului, ca în data de 28.08.2015 să se prezinte la comisie în vederea probării celor afirmate”, susţine CNADNR.Goga a afirmat în iulie că tronsonul de autostradă Sibiu-Orăştie trebuie reconstruit şi a vorbit despre ilegalităţi în CNADNR.”Vă spun că suntem ca la «Meşterul Manole»: ce am construit şi am plătit: 150 de milioane de euro trebuie să scoatem tot afară şi – am vorbit asta cu profesori universitari, cu absolut toată lumea – în condiţiile în care am ştiut că recepţionăm un lucru defect. A fost o pasivitate. Acum o lună de zile am fost la o altă emisiune şi după patru zile am fost chemat la DNA. Sper ca mâine DNA-ul să fie la CNADNR. Nu poate să rămână aşa. Paroxismul la care s-a ajuns în CNADNR e departe de orice închipuire. 14 miliarde de euro am primit din 2007 până în prezent. Sunt bani care s-au dus şi pe întreţinere, pe investiţii, reabilitări şi avem o reţea care e jalnică, pentru că totul porneşte din interior: 6.000 de oameni şi 10 la sută sunt ingineri de drumuri şi poduri. Acolo doar 10 la sută sunt ingineri de drumuri, într-o companie eminamente tehnică. Sunt regionale care au patru ingineri de drumuri. În condiţiile în care am angajat toate specializările exotice, găsiţi papagali de toate culorile. Fiecare director şi-a angajat toate rudele. Nu este de astăzi, se perpetuează”, a spus Goga.Pe durata cercetării disciplinare prealabile, contractul individual de muncă al lui Goga este suspendat conform legii, salariatul având obligaţia de a răspunde, în această perioadă, la convocările comisiei de cercetare disciplinară prealabilă, afirmă Compania de Drumuri.CNADNR susţine că Goga a avut perioade în care a renunţat la calitatea de salariat al companiei de drumuri, după care s-a reangajat, şi a mai fost subiectul unei cercetări disciplinare. După desfacerea contractului individual de muncă pentru absenţe nemotivate, a fost reangajat ţinându-se cont de situaţia familială a acestuia, potrivit sursei citate.Alin Goga a afirmat la finele lunii iulie, la Realitatea TV, că tronsonul de autostradă Sibiu-Orăştie ar trebui închis, în contextul în care circulaţia se desfăşoară în condiţii nesigure, iar singura soluţie rămâne reconstruirea sa. Asta în condiţiile în care au existat proiectant, consultant, inclusiv sesizări cu privire la situaţia terenului, iar traseul s-a modificat cu câteva sute de metri pe o zonă unde se produc alunecări şi este cunoscut acest lucru. În acest sens, explică Alin Goga, o dovadă în plus a situaţiei terenului fiind DN7 şi magistrala feroviară 200 care au avut probleme dintotdeauna, în zona aceea, şi în permanenţă CNADNR şi CFR au efectuat reparaţii şi, cu toate acestea, alunecările tot se produc.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *