Costineștiul, plin ca altădată!

În ciuda imnului stațiunii lansat cu mare trâmbiță și a promovării excesive la televiziunile românești, Mamaia nu este în această vară cea mai vizitată stațiune de pe litoralul românesc. Cel puțin până acum. Costineștiul este lider detașat și pare să redevină paradisul tinerilor și al studenților care vin în vacanță la mare. Că nu mai este ce-a fost în anii 70-80 e clar, însă spiritul libertin care emană la tot pasul în Costinești pare că bate, la numărul de adepți, fițele și viața de noapte din cluburile din Mamaia.

Dar care să fie secretul prin care Costineștiul atrage iarăși ca un magnet turiștii? Din spusele gazdelor și ale vizitatorilor, n-ar fi niciun secret. Este doar o rețetă simplă, care nu are nevoie de publicitate și știri nenumărate care să invadeze televizoarele și să dea pe dinafara micului ecran!

„Turiștii care vin în Costinești au ce să facă! Sunt jocuri distractive pe plajă, concursuri, sunt foarte mulți invitați care vin și se întâlnesc cu turiștii pe plajă: vedete, sportivi de performanță. Iar seara tineretul are ce să facă, Costineștiul a rămas cu ceva aparte”, a declarat Niki Coitu, administrator Serviciu Salvamar Costinești.

Și se pare că și turiștii sunt de acord cu acest lucru.

„În ultimii doi ani aici am venit…….eu vin de zece ani, aici e mai ieftin, Mamaia e foarte scumpă….”.

“Cluburi, ziua plajă, restaurante, n-ai cum să te plictisești aici!”,

„Ne-am săturat de viața de noapte, și alte pițiponceli! Am venit să ne distrăm, să ne relaxăm și exact asta primim aici”.

„Discotecile se promovează foarte bine, cluburile, animatoarele, lume tânără, vin oameni bogați, fetele, româncele sunt foarte frumoase, străini sunt foarte mulți, anul acesta am avut foarte mulți străini”, a declarat Răzvan Prisăcaru, șeful de sală al unui restaurant.

Nu contestă nimeni că prețurile moderate la mâncare, cazare și băuturi dau un atu Costineștiului în fața stațiunii Mamaia la categoria adresabilitate. De asemenea, și la sporturile extreme ori trăznite tot Costineștiul este lider, dovadă fiind cea mai proaspătă găselniță a unor tineri bucureșteni. În premieră pe plajele litoralului românesc, au importat de la americani blobbingul, o veritabilă fabrică de adrenalină! Dacă vă încumetați să o încercațim trebuie să știți că o săritură costă 15 lei!

„Fenomenal! Deci, mai întâi sari pe viermele ăsta, te cațeri până în față, ajungi, stai liniștit și, la un moment dat, auzi: 3,2,1! Brusc ești în aer, bulversat…a meritat!”

„Este un joc, o atracție pentru tineri, pentru turiști.”, au spus cei care au încercat această invenție.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *