duminică, 29 martie 2020
Acasă > Sanatate > Dieta pentru un colesterol scazut

Dieta pentru un colesterol scazut

Oamenii trebuie sa manance pentru a avea energia ca sa faca anumite lucruri. Unii sunt in stare sa consume 3-4 feluri de mancare in timp ce altora un singur fel le este suficient pentru a fi satisfacuti. in orice caz, tipul de mancare din farfurie poate fi sanatos sau daunator iar decizia tine strict de persoana in cauza.

Persoanele care adora sa consume carne rosie sau alte tipuri de mancare bogate in grasimi sau ulei sunt la risc de a se imbolnavi. Nu vorbim despre diaree ci despre ceva mai grav care ar putea fi o amenintare pe viata datorita cantitatii de colesterol rau care este furnizat organismului.

Nivelul ridicat de colesterol din organism este din ce in ce mai des intalnit. Si toate acestea datorita marii varietati de alimente din restaurante si supermarketuri. Persoanele se pot recupera consumand alimente care nu sunt bogate in grasimi saturate.

Este vreun produs care sa fie cel mai bun in ceea ce priveste continutul scazut de colesterol? Raspunsul este nu deoarece o dieta  echilibrata trebuie sa vina de la toate grupele de alimente.

In loc de a consuma lapte cat mai gras sau de a-l amesteca cu fulgi de porumb, poti de exemplu, sa consumi lapte fara grasimi sau cu un continut cat mai mic posibil. Gustul este aproape acelasi si este mult mai sanatos decat orice alt tip de lapte in voga adus in supermarketuri.

In loc de a avea cotlete cand mergi la un picnic poti avea carne macra, fara grasimi. Astfel nu vei mai avea parte de atatea grasimi iar gustul va fi la fel de bun impreuna cu cartofii nature.

Cele mai sanatoase componente pe care pranzul sau cina ta le-ar putea avea vin de pe fundul oceanului. Astfel poti consuma scoici sau pesti despre care se stie ca contin Omega 3, foarte eficient in reglarea colesterolului.

Sa mananci o bucata de ciocolata sau de prajitura nu pare prea rau insa chiar si in cantitati mici vorbim despre foarte multe grasimi. Cei care simt nevoia de o gustare ar fi bine sa incerce alunele sau fructele. Aceste produse sunt bogate in fibre si contin vitamine si minerale fiind excelente pentru organism.

La orice masa nu trebuie sa uiti sa adaugi niste legume in farfurie. Salata este totusi cea mai buna optiune sau cativa morcovi. Intotdeauna trebuie sa existe un echilibru atunci cand trebuie sa alegi intre peste sau carne.

Carnea de pui nu este buna daca este prajita. In orice caz, daca nu te poti abtine, poti consuma carnea fara grasime atat timp cat ii indepartezi pieliea. Cea mai buna metoda de gatit este cea in aburi.

Sunt foarte multe metode de a gati alimentele enumerate anterior. Poti cumpara o carte de bucate sau lua de pe internet retete pentru a putea avea parte de ceva delicios si in acelasi timp cu cat mai putin colesterol posibil.

Daca iti este greu sa urmezi instructiunile, poti urmari programe tv de gatit pentru a putea invata sa gatesti ceva fara grasimi, bun pentru dieta.

Nu este niciodata prea tarziu sa faci schimbari si ordine in viata pentru a o face mai lunga si mai sanatoasa.

Sursa: pro-sanatate.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *