Doi studenţi şi un absolvent de liceu din Mangalia au pornit o afacere în marketing online

  •  
  •  
  •  
  •  

Doi studenţi de 20 de ani şi un proaspăt absolvent de liceu din Mangalia au decis în vara anului trecut să-şi deschidă propria afacere în domeniul marketingului online şi al dezvoltării web, încurajaţi de cunoştin¬ţele tehnice pe care le deţineau şi de necesarul scăzut de lichidităţi: banii cu care au plecat la drum sunt cei 3.000 de euro din primul contract.
„Nu m-am gândit niciodată că la 19 ani voi ajunge să conduc o firmă şi să alerg pe la Re¬gistrul Comerţului şi la ANAF să mă ocup de acte“, spune Cristian Carp, CEO al Wild Media.
În mai puţin de un an, cel mai mare contract semnat de firma celor trei a fost de 4.000 de euro, iar printre clienţii acestei afaceri s-au numărat firme din Norvegia, Marea Britanie sau Elveţia.
Dacă cei trei tineri investitori s-au bazat pe banii din primul contract, alţi tineri antreprenori au apelat la pro¬gra¬mul prin care guvernul spri¬jină afa¬cerile debutan¬ţilor cu 10.000 de euro, au pus mâna pe bani şi au în¬fiinţat fir¬me de ame¬na¬jări in¬te¬rioare, co¬fe¬tării, mici ate¬liere de con¬fecţii sau maga¬zine on¬line.

Sursa: zf.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *