Acasă > Externe > Facebook acapareaza o noua afacere. Pe ce piata a intrat gigantul American?

Facebook acapareaza o noua afacere. Pe ce piata a intrat gigantul American?

Atunci cand ne gandim la serviciile Facebook internetul de mare viteza si conectivitatea din orice colt al lumii in orice minut sunt lucruri estentiale. Tocmai pentru a dezvolta acest lucru si mai mult si pentru a arata rezultate, Facebook a intrat pe piata fibrei optice.

Americanii au creat o noua divizie in cadrul companiei, numita Middle Mile Infrastructure care are ca scop acapararea pietei de firba optica. Acest nou departament se va ocupa de vanzarea resurselor in exces de la Facebook prin intermediul unor noi rute de firba optica setate la momentul actual intre centrele companiei: Virginia, Ohio, Calorina de Nord.

Anunt facut public acum cateva zile de catre Kevin Salvadori, directorul departamentului de Networking Investments.

In urma cu ceva timp, directorul Kevin Salvadori a facut public, prin intermediul unui comunicat lansat pe Facebook faptul ca americanii incearca sa-si extinda serviciile si sa ofere mai multe resurse, mai multa viteza si o conectivitate mai buna celor peste 2,7 miliarde de oameni care utilizeaza serviciile companiei.

In acelasi timp insa au atras atentia asupra unui lucru. Cei de la Facebook nu vor oferi servicii de fibra optica in modul in care Google Fiber o face, direct catre consumatori. Tinta lor este sa dezvolte reteaua prin intermediul acestor noi resurse, insa in interior. Altfel spus, fibra optica este pentru reteaua interna de angajati si operatori. Cu ajutorul resurselor investite in companie Facebook va dori sa imbunatateasca serviciile oferite mai departe catre utilizatori. Insa din acest departament nu se vor lasa servicii directa catre consumatori.

Departament comun – intalnit si in Amazon, Microsoft sau Google

Aceasta initiativa nu este tocmai o deschizatoare de drumuri. In fond, majoritatea companiilor mari, precum Amazon, Google sau Microsoft trebuie sa isi deschida propriile departamente de acest tip pentru a putea sustine consumul de resurse necesar in intretinerea retelelor.

Acest lucru ajunge sa ajute atat reteaua, care isi poate monetiza resursele in exces, iar pe de alta parte vor fi productive si pentru utilizatori, acestia putandu-se bucura de servicii mai rapide, mai eficiente din partea companiei.

Multumita implementarii acestei retele de fibra optica in interiorul companiei Facebook, oamenii se vor bucura, din ce spun specialistii, de o retea mai rapida, cu mai putine erori si cu resurse nelimitate. Asadar, ar trebui sa ne asteptam la servicii de Social Media mult mai eficiente decat in prezent.

Vestea rea pentru fanii inraiti ai platformei este ca programul investitional incepe anul acesta, dar rezultatele vor putea fi vizibile de abia peste 24 de luni, atunci cand reteaua va fi complet functionala si centrele Facebook vor putea sa inceapa sa comunice mai eficient si sa lucreze mai mult pentru imbunatatirea serviciilor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.