vineri, noiembrie 22, 2019
Acasă > Turism > Hotelierii de pe litoral au schimbat strategia. Se bat în all inclusive cu bulgarii

Hotelierii de pe litoral au schimbat strategia. Se bat în all inclusive cu bulgarii

Cât de curând este foarte probabil ca hotelurile de trei stele de pe litoralul bulgăresc, ce găzduiesc vară de vară şi zeci de mii de români, să nu mai poată vinde pachete all inclusive. Agenţia pentru Siguranţa Alimentară din Bulgaria a propus recent ca oferte turistice de acest gen să fie disponibile doar la hotelurile de patru şi cinci stele. Guvernul bulgar se pare că susţine iniţiativa, după ce au fost raportate numeroase neconcordanţe între capacităţile de cazare şi cele de servire în restaurante. Vestea aceasta i-a pus pe gânduri pe câţiva hotelieri de pe litoralul românesc, care au venit cu o „contraofertă“, aşa cum o numesc ei: sistem all inclusive în mai multe unităţi de cazare din staţiunile Mamaia, Eforie Sud şi chiar Saturn, Venus şi Jupiter.
O parte dintre aceste hoteluri oferă pachete turistice la preţuri ceva mai mici, până pe 23 iunie, în cadrul programului „Litoralul pentru toţi – All inclusive”. Opţiunea „All inclusive“ asigură toate cele trei mese, servite în regim bufet (bucătărie românească, tradiţională), băuturi incluse, acces gratuit la locuri de joacă pentru copii, acces gratuit la piscine, şezlonguri şi umbrele pe plajă, se laudă hotelierii.
Un pachet all inclusive cu cinci nopţi de cazare în această perioadă costă 895 de lei/persoană, la hotel de cinci stele, 795 lei/persoană, la hotel de patru stele, respectiv 695 lei/persoană, la trei stele. La aceşti bani vând însă vacanţe, potrivit informaţiilor de pe site-ul Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor, doar cinci hoteluri de pe litoral: Hotel Palace din Venus, Saturn din staţiunea Saturn, şi Dorna, Modern şi Mercur – Minerva din Mamaia.
Totuşi, nu neapărat apetitul românilor pentru all inclusive atunci când vine vorba despre petrecerea vacanţei peste graniţă i-a determinat pe administratori să includă şi asemenea oferte, ci mai degrabă touroperatorii germani. „Deşi produsul «All Inclusive» nu este solicitat decât în mică măsură de către turiştii români, atunci când călătoresc în România, şi deşi litoralul românesc are 95% turişti români şi numai 5% turişti străini, dintre care doar o parte prefer «All Inclusive», în acest sezon mai multe hoteluri au ales să ofere şi această opţiune de vacanţă, în special cele care au contracte cu touroperatorii germani care au revenit pe litoralul românesc”, a precizat preşedintele Asociaţiei Litoral Delta Dunării, Corina Martin.

Sursa: www.cugetliber.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *