Infotrip pe litoral

  •  
  •  
  •  
  •  

Peste 600 de reprezentanți ai agențiilor de turism din România se vor afla în această săptămână pe litoral într-o acțiune de promovare a stațiunilor de la Marea Neagră. A doua ediție a Infotripului pe Litoralul Românesc va arăta agenților de turism din țară pregătirile făcute de hotelieri pentru un sezon care se dorește a fi cel mai bun din ultimii ani. Oaspeții vor vizita, pe rând, toate stațiunile și restaurantele importante din Vama Veche şi până la Năvodari. Infotripul Litoral completează șirul acțiunilor desfășurate în campania Federației Asociațiilor de Promovare Turistică “Vacanță în țara mea” și are ca scop promovarea destinațiilor românești.

“Ei trebuie să cunoască locațiile, stațiunile, ce noutăți avem, cu ce ne-am pregătit pentru sezonul respectiv. Asta facem și în acest an, așa încât, începând de miercuri, vom avea în vizită pe litoral peste 600 de agenți de turism”, a declarat Corina Martin, președinte Asociația Litoral Delta Dunării.

Ediția de anul trecut, deși a fost prima de această anvergură, a însemnat un real succes, fiind  cel mai mare eveniment de gen organizat vreodată în România. A reunit peste 500 de membri ai Asociației Naționale a Agențiilor de Turism din țara noastră, dar și din republica Moldova.

“Suntem convinși că va fi un eveniment de succes, un eveniment care va atrage din nou atenția asupra litoralului românesc, și care va crește fără doar și poate traficul turistic și în sezonul 2013”, a spus Marius Usturoiu, președinte Comisia de turism intern ANAT.

“Organizarea Infotripurilor nu este ceva nou pe litoralul românesc. Până anul trecut s-au făcut pe parcursul a câțiva ani buni, 5,6,7 ani, dar într-o formulă în care fiecare operator venea cu proprii agenți colaboratori. Este primul an, anul trecut când ne-am hotărât să organizăm acest Infotrip împreună, și s-a dovedit că a fost foarte, foarte bine”, a declarat Aurelian Marin, președinte ANAT Sud-Est.

O noutate o reprezintă lansarea conceptului de all-inclusive premium pe litoralul românesc, produs care cunoaște o preferință tot mai mare în rândul consumatorilor autohtoni de servicii turistice.

“Tot ce vedeți acum, și succesul Infotripului de anul trecut, și succesul în vânzări a stațiunii Mamaia este datorită investițiilor, a celor care posedă și dețin hoteluri în proprietate chiar de câțiva ani de zile, fac investiții masive, atât în hoteluri, cât și în ce vedeți pe partea de agrement”, a declarat Nicolae Bucovală, președinte Asociația Patronală Mamaia.

Peste 200 de obiective vor fi vizitate în timpul Infotrip – Litoralul românesc.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *