Proiectul „Judeţul Constanţa – o descoperire mereu actuală” a fost lansat, astăzi, la Constanţa, în prezenţa managerilor de proiect si a reprezentanţilor Consiliului Judeţean Constanţa şi Primăriei municipiului Constanţa. Proiectul îşi propune promovarea potenţialului turistic şi crearea infrastructurii necesare, în scopul creşterii atractivităţii României ca destinaţie turistică. Astfel, sunt promovate produsele specifice şi turismul intern prin strategii de marketing.
Perioada de implementare este de 10 luni şi jumătate, în tot acest timp urmărindu-se vizibilitatea judeţului Constanţa la târguri şi expoziţii de turism din ţară, cât şi sporirea popularitaţii unor produse turistice specifice în rândul turiştilor.
În ceea ce priveşte valoarea proiectului, aceasta se ridică la suma de 1.032.920 lei din care contribuţia proprie a beneficiarului este de 16.660 lei. Din aceşti bani urmează să fie realizat un web site de turism pentru judeţul Constanţa, vor fi tipărite şi distribuite materiale de marketing, printre acestea şi un album de prezentare al judeţului Constanţa în 2.000 de exemplare. De asemenea, ca în cazul oricărui alt proiect de acest gen vor fi tipărite şi broşuri de informare a obiectivelor turistice pe care judeţul Constanţa le are, pliante, flyere, afişe de informare, mape de prezentare, DVD-uri.
Beneficiarii direcţi ai proiectului sunt cei peste 1.000.000 de turişti şi toţi cei interesaţi de informaţiile puse la dispoziţie prin intermediul albumului de prezentare, a broşurilor tematice, a flyerelor, dar şi a informaţiilor ce se vor regăsi pe site. De asemenea, beneficiarii indirecţi sunt CJC, agenţiile de turism care vor resimţi influenţele directe a colaborării în baza acestui proiect.