Sloganuri „electorale”

Ca în orice campanie, candidații își promovează imaginea prin diferite metode. 14 candidați au intrat în lupta pentru scaunul de la Cotroceni. 14 personalități cu 14 opinii și sugestii diferite pentru o Românie mai BUNĂ. Și cum campania a început, fiecare dintre ei încearcă prin diferite metode să demonstreze sau chiar să influențeze publicul că „el sau ea” reprezintă alegerea perfectă pentru România. Așa că, printre aparițiile TV, declarațiile în presă și vizite prin județe, candidații noștri au și sloganuri, să le spunem, „scurte și la obiect”.

Călin Popescu Tăriceanu se declară în slogan „de partea ta“ şi cere „Bunăstare şi respect“.

Elena Udrea, cu platforma ei „România frumoasă“, se declară „bună pentru România“.

Victor Ponta are trei sloganuri: „un preşedinte care uneşte“, „mândri că suntem români“ sau „Victor Ponta preşedinte“.

Klaus Iohannis spune că vrea „România lucrului bine făcut”

Monica Macovei forţează o rimă pentru sloganul ei, și astfel pe afișe vom citi: „Macovei, mai bună decât ei“

William Brânză marşează pe un slogan underground: „Să le spargem gaşca“.

Concluzia profesioniştilor este una tranşantă. În ciuda unor sloganuri adaptate bine electoratului, majoritatea mesajelor confundă sau duc în eroare şi continuă aceeaşi linie de „bezmeticie politică“ de care au dat dovadă toate campaniile electorale din ultimii ani.

Redactor. Denisa Stoenescu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *