duminică, 29 martie 2020
Acasă > Social > Temele, relevante sau nu?

Temele, relevante sau nu?

Chiar dacă elevii doar ce s-au întors la școală, o problemă stringentă în ceea îi privește sunt temele de vacanță, multitudinea lor, orele petrecute pentru a le efectua și modalitatea în care le întreprind.

Aici, părerile sunt împărțite, deoarece cadrele didactice consideră că temele îi stimulează pe școlari, în schimb elevii nu sunt extrem de mulțumiți de faptul că petrec ore în șir la realizarea lor, iar nu întotdeauna profesorii le și verifică.

În vreme ce elevii sunt de părere că temele extrem de multe și solicitante le ocupă mult timp, profesorii consideră faptul că în procesul congnitiv de predare-învățare nu au cum să lipsească  aceste teme.

Specialiștii însă sunt de părere că partea teoretică și cea practică trebuie îmbinate, deoarece generațiile actuale vor să învețe în fiecare zi câte ceva nou, iar temele din manualele vechi, nu îi ajută foarte mult în procesul lor de dezvoltare.

În educație a apărut de ceva timp regula de 10 minute ceea ce presupune faptul că un copil ce se află în clasa I, va face teme doar 10 minute, în timp ce unul de clasa a XII-a, 120 de minute. Această regulă aplicându-se progresiv în fiecare an de studiu.

Cadrul didactic ar trebui să înțeleagă faptul că principiul teoretic este unul benefic, dar cum se reușește transformarea acestuia în ceva practic este cu adevărat problema care are nevoie de o rezolvare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *